Pausfåglar och turturduvor

Jag kommer nog ta en liten paus. Sommaren drar i mig, jobbet drar i mig, men framför allt, barnen drar i mig - med all rätt. De förtjänar en närvarande mamma, som inte svarar: mm, snart, jag kommer, ska bara skriva klart!
Och jag förtjänar att vara närvarande med mig själv med. Hamnar så lätt sittandes kvar vid datorn sent på kvällen, när barnen lagt sig. Först en lite rapport dock: jag får besök i helgen. Skånebesök. Hemma hos mig. Fan också, då räcker det inte att raka benen den här gången, nu måste jag städa också! Hähä...så najs. Så jäkla najs. Jag kan bara le. Och le lite till. Puss på er. Ha det fint.

Jag kanske skriver lite kråkfötter emellanåt. Om barnen slänger ur sig något urbota kul kanske.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår dig helt och hållet, men det kommer bli tomt att inte kunna läsa din blogg varje dag. Du är grym på att skriva!

2010-05-19 @ 18:30:04
Postat av: Linnea

Linnea var mitt namn. Det försvann visst...

2010-05-19 @ 18:30:26
Postat av: Ing-Marie Andersson

Självklart ska barna ha den största tiden med dig, men jag kommer att sakna att inte få ta del av ditt/ert liv som jag nu gjort i ett par veckor. Jag håller helt med Linnea du är helt grym på att skriva. Ibland fäller man en tår men mestadels ler jag när jag läser din blogg. Ha en skön sommar. Ing-Marie

2010-05-19 @ 20:11:27
Postat av: Susanne

Inte kommer jag kunna hålla mig härifrån hela tiden...min ventil jue!:)



Ing-Marie, hur fasiken har du hittat hit? Och hur är det?

2010-05-19 @ 22:36:22
Postat av: Ing-Marie Andersson

Jo, även jag behöver gå till Frizzan iband, Fia tipsade. Tufff höst & vinter men nu har jag näsan över vattenytanigen. Ser du min mailadress? så kan vi ta mer vi den.

2010-05-20 @ 17:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0