Sov lilla kotte

Varför, varför, envisas alla barn här hemma med att stiga upp före klockan 6? Hedda försten vid 4-5, sen kommer de andra uppkrälandes strax efter. Aptrötta, sura som ättika, men lik förbannat ska de ABSOLUT hålla sig VAKNA!!! Hedda är redan som en slakt, har försökt lägga upp henne igen två gånger, men hon bara ylar och vrålar, tar jag ner henne går hon runt och gnölar och jämrar så jag får allergiska utslag och rysningar. Beppe och Vilda har redan rykt ihop flera gånger, Vilda SPARKAR Beppe för att han vill ha fjärrkontrollen??? Jag menar, vad handlar DET om egentligen? Gå och lägg er för fan, SOV som normala människor skulle göra.

Säger hon som håller sig vaken till 12 på nätterna fast hon håller på att luckras upp i kanterna av trötthet. Var det någon som sa att barn inte gör som man säger utan som man gör? Äh, ska man tro på sånt jidder?:D


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2010-01-26 @ 07:04:01
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: Veronica svarar

heeh. Jag var uppe 04.30. har inga barn men skulle upp och jobba :D

2010-01-26 @ 07:21:53
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ha en bra dag ni också...jag ska snart lämna av dem på skolan och dagis och andas ett par timmar. Bara andas lite:)

2010-01-26 @ 07:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0