Nappfiske

Undrar om uddastrump-lagen och självförsvinnandenapp-lagen faller under samma naturlag. Oavsett hur många nya nappar jag köper, hittar jag aldrig mer en 4-5 st om jag gör en uppsamlingsraid hemma. Det lustiga är att det alltid är olika jag hittar..hittar jag 2 röda, 2 vita och en grön ena vändan, så hittar jag 2 rosa, 2 blå och en gul nästa vända...och de jag hittade vändan innan är helt försvunna, existerar inte på jordens yta. Lika med nappflaskorna. Sammanlagt har vi 4 vällingflaskor, och det är alltid en som är borta, aldrig samma. Jag undrar helt enkelt, om de försvunna napparna och nappflaskan helt enkelt drar sig tillbaka på samma ställe som alla udda strumpmakar - kanske helt enkelt för att vila upp sig ett tag? För sen kommer de ju tillbaka. Liksom alla udda strumpor också ofelbart alltid gör. Alltsomoftast dagen efter man slängt den kvarlämnade kraken, som legat i byrålådan alldeles ensammen den senaste månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0