Eggande

Så, då var man nyknipsad. Ingen mer äggdistribution på det här äggeriet. Man får reda på många nya intressanta saker efter en sterilisering. T ex att de sprutar in en massa luft i bukhålan under titthålsoperationen, som för vissa ligger kvar och skvalpar mellan organen och trycker på lungorna i flera dagar efteråt. Ingen nämnd. Lovely. Och som att de är helt kassa på intimrakning på operationsavdelningen (man tycker ju att de borde ha alla chanser att träna?)...jag har mohikanfrilla (förmodligen gör de det med flit och garvar läppen av sig medan man är sövd...vad ska vi ta för frilla idag, förslag någon? Ja för fan, kör indianen!) Passar ju ypperligt till helgen när Balkan kommer på besök, då kan vi ha internationellt rådslag och binda varandra vid totempålar kanske? Fast mohikanfrillan gör sig rätt bra till de blodiga små bandagen som nödvändigtvis ska sitta kvar en vecka och se aptitliga ut. Kan låtsas att jag är skalperad?

Inte får jag träna på måndag heller, får vackert vänta en vecka till med min återuppväckta passion. Boxning...så kul. Så svettigt. Så kvinnligt:)

Så det är lite synd om mig just nu...moahahaha...inte. Har en guldhelg i antågande. Trots tvångsrakning och ballongmagevarning. Lyllos mig. Lyllos, lyllos mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0