Morgonkaffet i vrångstrupen (eller e-kontakt, följetången)

Hur tänker egentligen de som skickar mail som "vill du prata med en morgonkåt man", "hej sexy ska vi chatta [email protected]" och "har du webcam"....

Det är precis såna mail en lätt sliten småbarnsmorsa sitter och väntar på, speciellt kl 7 på morgonen när man varit vaken med en 1-åring sen halv 5, bytit blöjor och kokat välling. Bara väääääntat på att nån Billybigdong ska höra av sig.

Får de någonsin napp? Det kan de väl ändå inte få, eller? Och fortsätter på samma sätt ändå. Tur kanske, tråkigt om de skulle låtsas var något de inte är. För jag har ju faktiskt skrivit i min profil om den jag söker: öppenhet och ärlighet. Och det får man väl ändå säga att de är, öppna och ärliga, så jag får väl skylla mig själv....fast det där med "ledordet är respekt, för sig själv och andra" har de nog inte läst....

Egentligen så tror jag ju inte att de läser över huvud taget, de ser en bild och drar iväg ett mail - och hoppas på att få tur, en stunds förströelse. Och det är klart, drar man iväg 100 mail kanske man får svar på ett till slut.

Kära nån. Säger bara en sak. Orka. Jaja, de bjuder ju på ett garv i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0