Bråk=kärlek???

Jag var ute med barnen på gården och lekte på eftermiddan. Katterna springer runt överallt nu, de börjar vårvakna, springer runt och jamar och skriker. Marskatter. Min 1-åring är galen i katter, hon förföljer dem som värsta stalkern - till deras tvivelaktiga nöje (missnöje? moahaha).  Så vi förföljde ett stackars kattskrälle, runt hela gården - efter en stund hittade den en annan katt som den började bråka med. De sprang fram och tillbaka, slogs och jamade. Vi tittade på. Stod där och glodde en bra stund.

- Vad gör de mamma?(4-åringen)
- De slåss.
- Hm...men mamma, varför är den ena katten ovanpå den andra?

Undrar hur obefintligt sexliv man har själv om man är 38 år och inte ens ser vad katterna gör när de är i full gång att tillverka nya kissar mitt framför två storögda barn. Jag fnissar fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0