Sova - en våt dröm.

Aaaaargh! Nu har jag hållit på att drittla med Hedda fram och tillbaks till sängen i över en timme. Hon ska absolut ner, men när vi kommer ner så gnölar hon och gnäller, eftersom hon egentligen är för trött för att vara vaken, hon vill inte ha välling, blöjan är bytt - vi går upp, stoppar henne i säng, lägger mig och är precis på väg att glid in i sömnen, så: uäääääh, vi ska ner igen...gaaaah!

Nu har hon lyckats väcka Beppe också, så nu sitter två toktrötta ungar och kollar Alvin och gänget och smetar ner vardagsrummet med banan. Och jag kan väl lika gärna kasta in handduken och sätta på kaffe. Jag ger upp, jag erkänner mig besegrad...de är fan så mycket starkare än jag.

Det närmaste sömn jag kommer komma de närmaste 5 åren är att slå upp det i Wikipedia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0