Säng, säng, säng

Ooooh yeah. Stortjejerna hade hysteriskt kul igår kväll, de fnittrade åt precis allt. Vid 21.30 fick de krypa in o kojan och lägga sig, då hade Hedda redan blivit väckt ett par ggr av intensiteten i skrattandet...men somnade gjorde de förstås inte förrän 2 timmar senare...moahahah, ska snart väcka dem, Frida ska på handboll och blir hämtad vid 9.

Hedda hade tokhosta inatt, vaknade 3-4 ggr, fick välling redan vid 1, tänkte att då kanske hon sover på morgonen, eftersom hon somnade sent...men Beppe hade andra planer, han kom in och lade sig vid 4, sen vaknade båda till vid halv 6, aptrötta egentligen, men råkade se varandra - och då är det naturligtvis kört. Bara att gå ner med båda två. Satte på TVn, med förhoppningen att få dimma bort en stund i soffan, men det blev först bråk om en ballong, sen skulle båda absolut ha mössor och vantar på sig, Hedda ville flytta möbler, det kivades om platser, sen välling igen...VAR kommer energin ifrån, den tryter liksom aldrig? Nu håller de på att trakassera stackars Willy, försöker tvångsmata honom med hö...fortfarande med termovantarna på sig. Och öronmuffar.

Själv sitter jag och funderar lite på hur jag ska kunna göra en toppenbra provvecka på nya jobbet med den här dygnsrytmen och sömnkvoten...men, det löser sig, som vi brukar säga. Det kan ju inte vara svårare än att driva runt ruljangsen här dygnet runt...

Och ärligt talat, jag ser fram emot pendlingstiden, wow, 2 timmars avkoppling om dan:D...synd bara att jag inte har musik i bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0