Uttrycksfrihet

Så här kan man också se ut en lördagskväll. UTAN att bli åtalad och straffad. Otroligt. Sverige är ett fantastiskt land. Jag skriver exakt vad jag vill här (kanske inte RIKTIGT allt, då skulle det kunna bli segdragna rättegångar och anklagelser om förtal och hörsägen...men men...) och jag kan fanimej se ut precis hur som helst när jag skriver det också.



Och nej. Det är INTE snor. Eller välling. Eller Innotyol. Det är lera, direkt från Döda havet...och så skäller jag på barnen när de lägger sig i lerpölarna ute. Skulle bli svårt att förklara. - Men mamma, du blir ju sur när vi får lera på kläderna, men du...du smetar den i ANSIKTET! Jaja, unge, det är skillnad på fin-lera och ful-lera! Fallera.

Tur de inte är hemma ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0