Öppenhjärtigt brev till Tomten

"Hej och hå du med tomten jag har fåt dit brev och jag önskar att du komer i år för du har bara komit nått år och det var när jag var 4-5 år så jag vil järna at du komer i år. Jag hopas at du inte sviker mej. Vilda."

Tomten. Om du läser detta...se för fan till att pallra dig hit, för jag vill inte se min dotter besviken i år igen. Hon vet att du finns, för hon säger att den riktiga tomten var hos henne för 3 jular sen, men att det bara varit fejktomtar de sista åren, först farfar och sen en henkatomte.

Pst. Jag gör VAD SOM HELST. Förstår om du inte vill ha gröt och kakor. Fattar du? Vad som helst. Snälla?

mvh Susanne

Och du. Du är skyldig mig detta, för du slutade fanimej att dyka upp hos mig när jag var 5 också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0