Önskelistan

Förresten Tomten, jag glömde ju skicka med min önskelista för i år. Eller, se det som en stående önskelista. Here it comes.


1. Jobb 
2. Sovmorgon
3. Sovmorgon och kanske bli väckt av doften av nybryggt kaffe
4. En barvända med brudarna
5. En spahelg
6. En konfliktfri dag
7. En dag då jag är nöjd med hela mig, inuti och utanpå
8. En ömsint, omtänksam, vansinnigt attraktiv stud, till valfritt förfogande...helst rolig också!
9. Hjälp med hushållsnära tjänster
10.Öh....öh....nä, det var nog allt. Ja, förutom fred på jorden och allt det där.

1:an och 7:an försöker jag jobba på själv så mycket jag bara kan, kanske skulle behöva lite draghjälp där bara. De övriga krävs det mirakel för, så de är upp till dig Tomten...eller kanske högre makter, men jag tänkte att du borde väl ha lite känningar, jag menar, känner inte du Jesus? Ni är väl lite av säsongsarbetare båda två, även om han kör ett race på våren i samarbete med Påskharen också. Du vet, då när det brukar bli sån uppståndelse?

p.s. jag blir salig om du kan fixa EN av ovanstående önskningar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0