Kronblad i vinden

I morgon är det dax! Jobbintervju. Känns som jag är inne i ett större sammanhang, som om allt är på väg någonstans, låter lite knepigt, men det är såna vibbar jag har. Det är meningen att jag ska börja jobba där, vilket leder in mig och barnen i nya tänk och på nya vägar. Vi är inne i en förändringens vind, så känns det, och det kommer börja flyta nu. Allting sker i ett större sammanhang, allt som händer har en mening, även om man kanske inte förstår det just då...ibland aldrig. Vi känns som en blomma, som sakta öppnar sig, kronblad för kronblad.

Nej, jag är INTE släkt med di Leva, men man kanske blir färgad när man bott i Gävle i 10 år....:D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Lycka till!! Jag håller tummarna.

2009-12-09 @ 23:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0