Varmfrotterad

Jag tycker så mycket om att ha varma människor omkring mig...och har haft turen att få ha det i min tillvaro sista året. Nya såväl som "gamla" bekantskaper visar sig vara otroligt givmilda med sig själva, med sina personer. Så många genuint  människor som finns omkring mig om jag klarar av att se det. När jag själv törs visa fram och skylta med mina svagheter och skratta åt mina tillkortakommanden, är det som att omgivningen bäddar mjukt och gosigt åt mig. Låter mig krypa ner i sköna filtar och frotterar mig varm med kärlek och glädje. Då kan jag ta lite lättare på motgångar också...de har egentligen ingen betydelse i det stora hela.

Tack för att ni finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0