2 liter narkosmjölk tack!

Mör. Bra början på jobbveckan, Hedda fick för sig att hon skulle vara vaken mellan 23 och 02 i natt...men det gick ändå bra idag trots bara 3 timmars sömn - jag klantade mig inte helt på provjobbet i alla fall:)...tycker mest synd om Hedda, hon har det lite tufft nu, vägrade somna i kväll med, hon tror nog att jag ska sticka om hon råkar somna. Så övertrött, men kämpade som en gnu för att inte falla igenom, klättrade på allt tills för en liten stund sen. Jag fattar bara inte hur hon orkar hålla på. Och Beppe hade somnat framför TVn när Morfar, han och Hedda kommit hem från dagis, så han var inte heller lättnattad i kväll. Skulle verkligen ha behövt narkosmjölk ikväll (sövande föda, se tidigare inlägg).

Det var skönt att få umgås med vuxna människor idag som omväxling - ser fram emot i morgon. Men trött. Sååå trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0