100101 - binärt så´re ryker om det. Och ljuvt.

Jag höll mig vaken till tolvslaget och en timme till! Skål i champagne och Ring klocka ring. Sen sängen, bökig natt för Hedda och så upp igen 5. MEN. Men....vi somnade om igen vid 9 och vaknade inte förrän halv 12!!! Vet inte när nåt sånt hände senast, när jag var 25 kanske. Ljuuuuuuvligt!!!!

Dagens outfit: sömnrufs, fantomenblått underställ och nymålade gladröda tånaglar. Nu skulle man kunna charma omkull vem som helst. Jag tänkte först lägga upp en bild på mig iförd mina noppriga, slimmade, slitna långkalsonger...men jag kom på bättre tankar, jag vill inte förstöra någons dag. Jag är så hänförande vacker att alla skulle bli vansinnigt avundsjuka...moahahaha... men fötterna är i alla fall lite söta ändå. Ska försöka komma ut lite nu, det är ju mildväder, bara 8-.

Jag ser fanimej inte riktigt klok ut. Men det är väl lika så bra, skulle jag se klok ut skulle jag ju köra med falsk marknadsföring. Jag tycker om mig ändå:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0