Första kyssen

Idag när vi kommit hem från dagis, tittade Beppe pillemariskt på mig och kläcker:

-  Vet du mamma, idag fick jag min första kyss!

Och så fnittrade han lite och det riktigt lyste i ögonen på honom. VA??? hade jag lust att utropa, du är bara 4 år, hjääälp! Du ska ju gifta dig med MIG när du blir stor! Istället sa jag:

- Hur kändes det då?

- Skönt. Jag fick den här (pekade på kinden). Av Klara.

- Vad mysigt!

- Ja. Det var två till tjejer som försökte pussa mig, men de hann inte, jag smet. Men du mamma.

- Ja?

- I morgon måste jag få min andra kyss!

Det är så jäkla underbart. Sååå underbart. Att vara med om detta. Och kvinnor - passa er! Beppe är en supercharmig brudmagnet.  Måste bara se till bara att lära honom hur en riktig man behandlar kvinnor. Han har ju inte så många andra schyssta förebilder att ta efter...moahahahaha...

Kommer ihåg min första kyss med. Men jag hade hunnit bli 13, innan det blev en tungkyss. Utomhus, vinter, kalla näsor, mycket saliv...och så fick jag en snömula innanför jackan på ryggen som finfin avslutning. Romantiskt. Tack Peo. Jag funderar forfarande på bästa hämnden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0