Omsluten

Vad ÄR detta egentligen? Jag är förstummad. Hänförd. Betagen. Mitt liv FLYTER! Har aldrig varit med om något liknande...små, små saker en del av dem, men för mig betyder det mycket. Bilen gick igenom besiktningen. Ännu en skruttig gammal Volvo, som gick igenom! Fantastiskt. Jag blev erbjuden 2 arbeten inom loppet av ett par veckor, varav ett dagtid - som jag har önskat. Och så, som grädden på moset, kom deklarationen idag. Tordes knappt öppna, tänkte - det måste ju komma ett bakslag...och så fick jag tillbaka 5000 spänn...har aldrig hänt förut!

Och våren är här. Ljuset. Solen (nåja, den kikar fram lite försynt mellan varven och värmer). Gamla vänner poppar upp och delar värme och kraft. Och så faktiskt. Faktiskt. Så kvillrar det fortfarande i kroppen och sinnet sen dejten 2 veckor tillbaka. Oavsett vad det blev, blir eller inte, så är det glädje.

Kommentarer
Postat av: Carina

Härligt att höra Susanne. Det är du verkligen värd. <3

2010-04-10 @ 12:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0