Mr Right and his miss

Det här med att träffa "den rätta". Mr Right. Sin andra hälft. Jag tror helt enkelt att det enda det handlar om är att just när man råkar befinna sig på rätt plats i sig själv...så råkar man samtidigt träffa en person som befinner sig på rätt plats i sig med...och de två platserna råkar stämma väldigt bra med varandra just då. Så några rättor tror jag nog inte det finns. Men jag tror det finns en sjuhelvetes massa potentiella. Det är bara det att allt annat ska falla på plats med. Man skulle kunna träffa en näst intill perfekt match och så går det åt helvete för att man inte är i fas med sig själv eller omvärlden just då.

Precis just så svårt och enkelt är det. Tror jag. Så någon mr Right finns nog inte. Men jag har hört det ryktas från vissa håll att miss Right tydligen existerar...eller fröken Höger som hon också kallas... 


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ville bara säga att jag gillar det du skriver.....

2010-04-10 @ 20:31:24
Postat av: Anonym

och jag gillar att du läser!



:)

2010-04-10 @ 22:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0