Frigång!

Sista rekreationsdagen för Hedda idag. I morgon dagis. Finally, fy faen vad skönt att få komma hemifrån och jobba. Och bort från barnen en stund. Antar att de tycker detsamma, om inte ännu mer. Vi kom i alla fall ut på en långpromenad idag, igår också släpade jag med Hedda i vagnen och Beppe på ståbräda och körde svängen ner på stan (byn?) och tillbaka, med mördarbacken på hemvägen. Den tar. Och på det körde jag dubbel expresso Zumba, jag klättrade bokstavligt talat på väggarna igår, efter 4 overksamma dagar med 3 våldsamt gnälliga ungar. Ja, okej, de har varit sjuka, jag vet...man FÅR vara gnällig när man är sjuk...men Beppe har fasiken inte varit sjuk...och han var den som retade gallfeber på alla andra. Men nu är tortyren över för den här gången.

Nu trånar jag lite efter helgen som kommer....barnvakt, Stockholm...och dejt igen:) Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0