Killar!

Vad är det som gör att en otroligt puss-sugen 4-åring, som inget hellre vill än få en massa pussar, MÅSTE maskera pussnöden som bus? Mamma, kan vi inte leka att du är pussmonstret som jagar mig och pussar mig? Försöker jag pussa honom utan att vara pussmonster torkas pussarna snabbt bort...men oavsett hur blöta pussmonstrets pussar är när de hamnar på den där förjusande lilla munnen och de plutiga kinderna, så får de vara kvar.....

Killen som en gång myntade det bevingade uttrycket: mamma, kan du inte ta på dig en sån där röd pussmun, så att det SYNS när du pussar mig?

Förresten kvarstår beteendet långt upp i åldrarna och går aldrig bort för en del. Att vara kramig och gosig funkar bara om man brottas samtidigt. Läs in vad ni vill i brottas. Det måste finnas en legitim orsak för gos.

Kommentarer
Postat av: Carina Lindström

Jag blir så glad av vad du skriver... Måste bara in och kolla minst en gång om dan och kolla om du har skrivit nåt nytt, Tack för att du delar med dig. Kram

2009-11-17 @ 21:29:10
Postat av: camilla

Kan bara stämma in med förgående talare!!

2009-11-17 @ 23:25:10
Postat av: Susanne Nilsson

Tack gulle er för att ni vill läsa!

2009-11-18 @ 21:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0