Jahapp

Klockan är 03:49 och jag sitter och gör ett inlägg här. En lördag natt. Och det beror inte ens på att jag nyss ramlat hem från krogen efter en aprolig helkväll med polarna. Det beror helt enkelt på att lilla söta sessan Hedda inte behagade somna om efter immundigad välling kl 03:00, utan istället utvecklade en lagom ihärdig slemhosta, vilken ledde till uppspydd välling i min säng. Och efter inte så nogräknat upptorkande och ett antal idoga försök att somna om, så gav vi upp, hon fortsätter hosta så fort vi gemensamt lägger ner våra huvuden på den enda resterande torra kudden som är kvar efter spyattacken.

Så här är vi. Pettson & Findus rullar på i vardagsrummet. Och jag plitar på lite här. Och flitens lampa lyser.

Men fortsätt sov ni. Tänk inte på oss! Vi klarar oss. Vi är bara lite småtröttzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0