Träningsbryderier

Lysrör inhandlat och bytt. Äntligen ljust i badrummet. Efter fyra dagars mörkerduschande. Fast...det var rätt skönt, jag kunde inbilla mig att jag var riktigt snygg de där fyra dagarna. Idag kom den krassa verkligheten ikapp igen...*suck*

Måste se till att komma ut och röra på mig den här veckan Vilda och Beppe inte är hemma, jag har chanserat bara på en månad utan promenader. Det går fort i svängarna. Mashmallow-varning på rumpan och petit-chouliknande lår, fast kanske inte så petit.

Kom på att jag ju inte får gratisträningen längre, sen Hedda och jag slutade med bärselen i augusti. Jag vaggade ju runt på henne i den flera timmar per dag, plus benböj för att plocka saker - och magen ständigt spänd för att spara ryggen. Skit också, kanske kan tvinga ner nån av de andra ungarna i bärselen, Vilda brukar ju klaga när hon får gå....

She has it coming, moahahaha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0